...mulle sanottiin eilen sellainen asia jota jäin kyllä ihan tosissani miettimään. En oikein osaa päättää oliko se kohteliaisuus vai loukkaus vai mikä se oli. Kun puntaroin erään miespuolisen ystäväni kanssa tätä minun parisuhdettani niin hän vaan totesi että "sinähän menisit ihan pilalle jos olisit taas sinkku, sä oot liian hyvä ihminen menemään pilalle!". Jäin vaan monttu auki katsomaan tätä ystävääni... sain vaan todettua että "mähän taidan olla jo ihan pilalla" ..johon hän vastasi että "et ole, sinä olet ihana ihminen, et sinä saa joutua huonoille teille". Huh. Kaikkea sitä ihminen kuuleekin. Mut kun ajattelin tätä asiaa tarkemmin illalla niin kyllähän siinä pieni totuuden jyvänenkin on, että jos olisin sinkku niin vielä railakkaampaahan tämä mun elämä olisi.. Tässä parisuhteessahan mä sentään joskus pysyn kotonakin ja teen kotityöt, ja oon niinkuin muutkin kunnon kansalaiset.... Plääh. Nyt ei jaksa pohtia. 

Hyvää uutta vuotta!